اسباب کشی راحت خانه اسباب کشی راحت خانه .

اسباب کشی راحت خانه

یک راهنمایی ویژه برای نگهداری از استخرها | سری دوم

تمیز کردن
اگر گردش مناسب داشته باشد ، تمیز کردن استخر خود را بسیار ساده تر کرده اید. اما هنوز باید مقداری چربی خوب آرنج به سبک قدیمی استفاده کنید. ابزارهای اساسی مورد نیاز شما:

کفگیر خالص
برس استخر
خلا P استخر
مادر طبیعت و مردمی که از استخر شما استفاده می کنند انواع وسایل وحشی و حواس پرت را به استخر وارد می کنند ، از برگ ، کپک و اردک عجیب یا قورباغه گرفته تا بقایای شامپوها ، عطرها و محصولات مو. خطرات آلودگی باکتریایی را اضافه کنید و تمیز کردن استخر کاملاً اساسی در شنای ایمن می شود.

حداقل هفتگی استخر خود را هفته ای بچرخانید ، مسواک بزنید و جارو برقی بکشید. با این کار آوار از آب شما خارج می شود و دیواره های شما تمیز و برق می زند. خمیر جوش شیرین به ویژه به عنوان یک پاک کننده اساسی برای پاک کردن خوب عمل می کند که هنگام مسواک زدن به کاشی ظریف یا آستر وینیل آسیب نمی رساند.

از چه وسیله هایی می توانیم در استخرها بهره ببریم؟

برای اینکه بتوانیم فضای استخرها را عوض کنیم، به وسیله های مختلفی نیاز می باشد که از جمله آن ها می توان به گرماتاب اشاره کرد. برای خرید گرماتاب از گرماصنعت می توانید کلیک کنید. 

به دنبال حتی بیشتر نکات تمیز کردن استخر هستید؟ ما فقط این چیز را داریم کتاب راهنمای مراقبت از استخر و دوره ویدیویی را ببینید و یک استاد مراقبت از استخر شوید.
یک پاک کننده اتوماتیک استخر می تواند زمان تمیز کردن استخر را به طور قابل توجهی کاهش دهد. این کار دیگر نیازی به برش زدن و مسواک زدن منظم نخواهد داشت ، اما هر دو کار را آسان تر می کند و شما را آزاد می کند تا به جای تمیز کردن استخر ، وقت خود را صرف لذت بردن از استخر کنید.

شما همچنین می توانید با چند بار افزودن غیرمعمول به استخر زندگی تمیز کردن خود را راحت کنید. چند توپ تنیس را داخل سبد کفگیر یا حتی داخل استخر بریزید ، و آنها روغن های سطحی باقی مانده توسط لوسیون ضد آفتاب ، مواد آرایشی و غیره را جذب می کنند. همچنین می توانید سبدهای کفگیر خود را با جوراب شلواری بپیچید تا یک فیلتر بسیار خوب ایجاد کنید آلودگی بیشتری نسبت به یک کفگیر به خود می گیرد.

به سادگی وقتی توپ های تنیس و جوراب شلواری را شروع به نشان دادن ساییدگی کرد ، جای آنها را بگیرید.
نکته: اگر استخر درون زمین دارید ، تخلیه های موجود در انتهای انتهای عمیق به شما کمک می کند تا آب به داخل فیلتر بکشید و باعث می شود بقایای شل شده در هنگام تمیز کردن راحت تر شود. استخرهای بالای زمین این زهکشی ها را ندارند ، اما می توانید با خلا manual استخر دستی همان تقویت کننده آب را بدست آورید.

کافی است خلاuum خود را به سیستم فیلتر خود متصل کنید و آن را در وسط استخر بالای زمین خود قرار دهید ، و مطمئن شوید که خلاuum وارونه است. آن را روشن کنید ، و به عنوان یک تخلیه اصلی عمل می کند تا به شما کمک کند آب ابری را سریعتر پاک کنید.

نکته: شما همچنین می توانید آب استخر ابری را به سرعت با لخته پاک کنید. اما به یاد داشته باشید ، این فقط علائم را درمان می کند ، نه علت ، بنابراین فقط یک رفع موقت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از فلاک استخر اینجا را کلیک کنید.
علم شیمی
از مشعل بونسن دور شوید. شیمی استخر ممکن است ترسناک و پیچیده به نظر برسد ، اما لازم نیست نگران باشید. در حالی که این یک قسمت اساسی از نگهداری موثر استخر و مراقبت از آب است ، شیمی پایه استخر به طرز شگفت آوری ساده است.

مهمترین ابزار در کلاهبرداری مراقبت از آب کیسه آزمایش آب شماست. خورشت خود را بدون چشیدن مزه دار نمی کنید. بنابراین قبل از اینکه به سراغ مواد شیمیایی بروید ، آزمایش آب استخر را انجام دهید. درک آنچه در آب شماست و آنچه در آن نیست ، اولین قدم برای ایجاد تعادل در آن است.

سه قسمت مهم شیمی آب استخر عبارتند از:

سطح pH: اندازه گیری میزان اسیدی یا اساسی بودن آب استخر شما است. سطح پایین pH اسیدی است ، در حالی که سطح بالا اساسی است. محدوده ایده آل برای استخر شما 7.4 تا 7.6 است.
قلیایی بودن: به عنوان یک بافر pH کار می کند و به شما کمک می کند تا از افزایش سن در میزان اسیدیته یا اسیدیته جلوگیری کنید. دامنه ایده آل 100 تا 150 قسمت در میلیون (ppm) است. و می توانید از جوش شیرین برای افزایش سطح قلیایی استخر خود استفاده کنید.
سطح ضد عفونی کننده: مقدار کلر ، برم و ... در آب استخر شما. سطح مناسب بسته به نوع ضدعفونی کننده ای که انتخاب می کنید متفاوت است.
هنگامی که از میزان pH ، میزان قلیایی و ضدعفونی کننده خود آگاهی پیدا کردید ، می توانید مواد شیمیایی را اضافه کرده تا تعادل آب خود را تعدیل کنید. وقت خود را صرف کنید ، تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید و مطمئن شوید که قبل از افزودن ماده شیمیایی ، می دانید که هر ماده شیمیایی چه کاری انجام می دهد و چگونه روی آب تأثیر می گذارد.

شوک را فراموش نکنید!
هر چند وقت یکبار ، ضد عفونی کننده شما به کمی کمک نیاز دارد ، مخصوصاً بعد از طوفان باران ، یا اگر افراد زیادی از استخر استفاده کرده اند. برای اطمینان از تمیز ماندن استخر حتی در مواردی که دستگاه ضدعفونی کننده بیش از حد است ، به طور منظم شوک استخر را اضافه کنید.

نکته: همیشه هنگام غروب یا شب استخر خود را شوکه کنید. اگر در طول روز شوکه شوید ، اشعه ماورا بنفش خورشید کلر را می خورد قبل از اینکه فرصتی برای انجام کار خود پیدا کند. شوک را به آب خود اضافه کنید ، سپس حداقل هشت ساعت پمپ را کار کنید تا مطمئن شوید کاملاً در گردش است.
یک برنامه نگهداری ایجاد کنید
با کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخر و نحوه مراقبت از آن ، ممکن است لیست کارهای شما کمی ترسناک به نظر برسد. ایجاد یک برنامه نگهداری استخر باعث می شود که منظم باشید و مطمئن شوید که کارهای مهم از بین نمی روند.

شما نه تنها قادر به حفظ سطح نگهداری اولیه نخواهید بود ، بلکه می توانید برای کارهای پیشرفته تر نگهداری استخر مانند بستن استخر ، مراقبت از آن در خارج از فصل ، یا آماده سازی استخر برای برنامه ریزی از قبل برنامه ریزی کنید. وقتی فصل استخر برمی گردد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۵:۴۵ توسط:زن خانه دار موضوع: نظرات (0)