اسباب کشی راحت خانه اسباب کشی راحت خانه .

اسباب کشی راحت خانه

یک چک لیست کامل برای اسباب کشی

موفقیت کامل حرکت شما ، محلی ، مسافت طولانی یا بین المللی ، در درجه اول به چگونگی برنامه ریزی 3 مرحله اصلی جابجایی بستگی دارد: قبل از حرکت ، روز حرکت و بعد از حرکت. بودجه خود را به درستی اختصاص دهید ، زمان خود را به درستی سازماندهی کنید و کارهای متحرک خود را در اولویت قرار دهید ، و شما نباید چیزی جز یک تجربه جابجایی کامل داشته باشید. لوازم را نیز به خوبی حمل کنید. از این لوازم می توان فر پیتزا را مثال زد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می توانید بر روی فر پیتزا بازار طلایی کلیک کنید.

بدون سایه تردید ، برنامه ریزی خوب کلید موفقیت در هنگام خانه نشینی است ، اما اثبات شده است که در آن اوضاع آشفته تغییرات قابل توجه ، دشوار است.

برای کمک به شما در بازگرداندن تعادل و هماهنگی زندگی خود قبل از این که بدانید به زودی حرکت می کنید ، ما این لیست چک متحرک را برای شما آماده کرده ایم تا در حین آماده سازی استرس زا ، دستیار ارزشمند شما باشد.

چرا اطمینان داریم که چک لیست غیرمجاز ما هنگام جابجایی منزل هنگام نقل مکان به شما کمک می کند؟

این چک لیست متحرک مسلماً دقیق ترین و سازمان یافته ترین چک لیست در حال حرکت است که می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید ، با بیش از 120 کار یک جمله ای برای حرکت شما به مسیر درست. بیش از 120 مورد و نبایده مختصر و مستقیم به نقطه که کل حرکت خانه را تحت پوشش قرار می دهد.

این چک لیست کامل و بدون مجوز خانه دارای نسخه قابل چاپ در قالب PDF است که می توانید در پایین صفحه پیدا کنید. در صورت تمایل ، می توانید این لیست چک قابل حرکت قابل چاپ را به صورت رایگان بارگیری کرده و روی کاغذ چاپ کنید تا در حین حرکت به عنوان ابزاری مرجع ارزشمند ، همیشه همراه خود داشته باشید. یا می توانید برای برنامه ریزی ، سازماندهی و اجرای یک حرکت بدون دردسر و استرس از ابتدا تا انتها ، مستقیماً از رایانه ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود از چک لیست حرکت در خانه استفاده کنید.

قبل از حرکت: استخدام محرکها

بهترین محرک ها تجربه ، قابلیت اطمینان ، ایمنی و سرعت بی نظیری را ارائه می دهند.
نحوه سازماندهی وقت شما تا تاریخ انتقال است که تعیین می کند حرکت شما چقدر روان پیش می رود.

این چک لیست و برنامه ریز متحرک یک جمله ای شما برای دوره قبل از حرکت است:

از بودجه متحرک خود استفاده کنید: چه مقدار پول می توانید برای انتقال به این مکان اختصاص دهید؟
برای برآورد دقیق قیمت یک نقل مکان رایگان را پر کنید و توسط متخصصان حرفه ای قابل اعتماد با ما تماس بگیرید تا جزئیات حرکت را بررسی کنید.
اعتبار آنلاین شرکت های حرفه ای در حال حرکت را جستجو کنید: بررسی مشتری و رتبه بندی کلی عملکرد آنها را بررسی کنید.
اگر جابجایی هایی که در لیست کوتاه آورده اید از وزارت حمل و نقل ایالات متحده (شماره معتبر USDOT) دارای مجوز هستند ، بررسی کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه کسی هستند ، چه کاری انجام می دهند و چگونه این کار را انجام می دهند ، به وب سایت های انتقال دهنده مراجعه کنید.
برای محاسبه دقیق هزینه متحرک از نظرسنجی در خانه از محرک ها درخواست کنید.
قبل از قبول برآورد قیمت که به صورت آنلاین یا از طریق تلفن ارائه شده است ، دو بار فکر کنید.
اطمینان حاصل کنید که سوالات مهم مربوط به حرکت خود را از شرکتهای در حال حرکت می پرسید.
نمایندگانی را که در حال بازرسی بصری از خانه شما هستند تخمین های الزام آور قیمت نهایی جابجایی را درخواست کنید.
اگر در تخمین الزام آور این موارد به وضوح بیان نشده و قیمت گذاری نشده است ، از محرکان خود در مورد هرگونه سرویس اضافی جابجایی بخواهید.
اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات فعلی ، تخفیف های قابل اجرا یا هر چیز دیگری را که ممکن است باعث کاهش قیمت شود ، درخواست کنید.
کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های بیمه متحرک ، خدمات ارائه شده ، روش های پرداخت ، برنامه های حل اختلاف ، هزینه های پنهان و غیره.
تخمین های دریافتی را با دقت مقایسه کنید و به خدمات اضافی و هزینه های مربوطه آنها توجه ویژه ای داشته باشید.
از پذیرفتن پیشنهادی که نسبت به بقیه کمتر است خودداری کنید - این می تواند نشانه ای از تقلب در حال حرکت باشد.
حرکت خود را به محض اینکه دید خود را برای یک متحرک خاص تعیین کردید ، برای رزرو هزینه های خود رزرو کنید.
در نظر بگیرید که برای کاهش اضافی هزینه های جابجایی ، حرکت خود را در یک روز هفته و در اواسط یک ماه در فصل کم مصرف (سپتامبر - مه) برنامه ریزی کنید.
قبل از اینکه با شرایط امضا خود موافقت کنید ، اطمینان حاصل کنید که تمام مدارکی که متحرک ارائه می دهد را کاملاً درک کرده اید.
هرگز اشتباه نکنید که اسناد خالی یا ناقص را امضا کنید.
مجدداً حدود 2 هفته قبل از تاریخ انتقال خود با شرکت درحال انتقال خود تماس بگیرید تا ببینید آیا همه چیز طبق برنامه پیش می رود یا خیر.
در صورت نیاز به حمل و نقل خودرو خود به یک قسمت دیگر از کشور - به سرعت و با اطمینان ، با شرکت های حمل و نقل خودرو در تماس باشید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۴۰ توسط:زن خانه دار موضوع: نظرات (0)