اسباب کشی راحت خانه اسباب کشی راحت خانه .

اسباب کشی راحت خانه

نحوه حمل ماشین لباس شویی در اسباب کشی

جابجایی ماشین لباسشویی می تواند یک فرآیند دشوار و دلهره آور باشد ، اما اگر می دانید چه کاری انجام می دهید و از راه درست به آن نزدیک می شوید ، باید بتوانید ماشین لباسشویی را به راحتی و در کمترین زمان جابجا کنید. به منظور اطلاعات بیشتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

برای جابجایی ماشین لباسشویی به چه چیزی نیاز دارید؟
جابجایی ماشین لباسشویی بیشتر به زیرکی ، توجه دقیق به جزئیات و عزم راسخ برای موفقیت نیاز دارد ، اما به تجهیزات زیر نیز احتیاج دارید:

پیچ و مهره های ترانزیت (در حالت ایده آل)
چرخ دستی یا دالی
نوار (برای ایمن سازی سیمها و لوله های شل)
بند ، طناب یا سیم راتچ
وسیله نقلیه ای با اندازه ماشین لباسشویی (اگر در مسافت طولانی حرکت می کند)

مرحله اول: جدا کردن ماشین لباسشویی
هنگام حمل ماشین لباسشویی ، اولین مرحله معمولاً سخت ترین مرحله است. قبل از اینکه بتوانید ماشین لباسشویی خود را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید ، باید با آب های مبهم لوله کشی ماشین لباسشویی کنار بیایید.

خودتان می توانید ماشین لباسشویی خود را به لوله کشی متصل کرده و دوباره متصل کنید ، اما اگر کم تجربه هستید بهترین راه رفتن به یک لوله کش حرفه ای است.

اگر خودتان تصمیم دارید ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید خاموش کردن دریچه های آب آن است. اینها معمولاً قرمز و آبی هستند که در دیواره پشت دستگاه قرار دارند.

سپس می توانید دستگاه را از پریز برق جدا کرده و کابل را با استفاده از نوار بر روی آن محکم کنید.

حتی اگر چرخه شستشوی شما شامل مرحله "تخلیه" باشد ، در اکثر ماشین های لباسشویی تقریباً یک پیمانه آب از هر شستشو باقی می ماند که باید تخلیه کنید ، یا اینکه ون پیک خود را کمی مرطوب می کنید! برای این کار ، شیلنگ تخلیه را از تخلیه خارج کنید و اجازه دهید آب اضافی آن به یک قابلمه یا سطل برسد. سپس شیلنگ را به دستگاه بچسبانید و آماده مرحله دو هستید.

قدم دوم: حرکت در فاصله کوتاه ماشین لباسشویی
هنگام حمل ماشین لباسشویی بهتر است از بسته بندی اصلی حمل و نقل یا پیچ و مهره های ترانزیت همراه آن استفاده کنید. دستورالعمل های مربوط به مونتاژ این را می توان در کتابچه راهنمای دستگاه مشاهده کرد.

بدیهی است که بیشتر صاحبان خانه بسته بندی اصلی حمل و نقل دستگاه خود را نگه نداشته اند و مشکلی نیست. روشهایی برای جابجایی ماشین لباسشویی بدون پیچ و مهره ترانزیت وجود دارد.

نکات مهم برای یادآوری هنگام جابجایی ماشین لباسشویی:

درب را بسته نگه دارید تا از افتادن آن جلوگیری شود
سیم را بچرخانید تا گره خورده نشود
ماشین را به واگن برقی ببندید تا حالت قائم داشته باشد

مهمترین نکته ای که هنگام جابجایی دستگاه باید به خاطر بسپارید ، قائم نگه داشتن آن است. این از ورود هرگونه آب باقیمانده به سیم برق دستگاه و آسیب رساندن به آن جلوگیری می کند.

 

برای نگه داشتن آن به حالت ایستاده می توانید دستگاه را در یک پتو یا حوله بپیچید و آن را به یک چرخ دستی ، که به آن دالی نیز معروف است ، ببندید. دالی اطمینان حاصل می کند که با تراشیدن ماشین روی سطح کف ، آسیبی به کف خود نخواهید زد. این مسئله به ویژه هنگام جابجایی ماشین لباسشویی روی کف وینیل نگران کننده است.

ماشین های لباسشویی می توانند سنگین باشند ، بنابراین هنگام بالا بردن ماشین خود بر روی واگن برقی ، مطمئن شوید که با خیال راحت بلند می شوید و اگر فکر می کنید مشکلی ندارید از شخص دیگری کمک بخواهید.

اگر فقط ماشین لباسشویی خود را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل می کنید ، اکنون آن را به سمت مقصد جدید خود چرخ دهید. اگر آن مقصد جدید در برخی از پله ها بالا یا پایین باشد ، نمی توانید به تنهایی به حرکت ماشین ادامه دهید. در حالت ایده آل ، شما باید با یک متخصص حذف که دارای یک راه پله است کار کنید. در غیر این صورت ، دستگاه را از دو انتهای آن بلند کرده و آن را به آرامی و با احتیاط از پله ها بالا یا پایین ببرید. سعی کنید آنرا به حالت ایستاده نگه دارید تا آسیب به حداقل برسد.

اگر ماشین لباسشویی خود را به آن طرف دورتر می برید - به عنوان مثال به خانه جدید خود - آن را بیرون چرخ دهید و ادامه مطلب را بخوانید.

مرحله سوم: حمل و نقل ماشین شستشو با وسیله نقلیه
احتمال این است که ماشین لباسشویی شما به راحتی در ماشین شما قرار نگیرد. مخصوصاً اگر هنوز به صورت قائم محکم شده باشد ، که همیشه باید باشد. برای این منظور ، معمولاً توصیه می شود از پیک های حرفه ای کمک بگیرید.

با استفاده از خدمات پیک ، دیگر مجبور نیستید ماشین لباسشویی را جابجا کنید ، زیرا رانندگان می توانند در بلند کردن و قرار دادن ماشین نیز کمک کنند.

در طول رانندگی ، شما (یا پیک خود) باید سعی کنید تا حد امکان از برجستگی در جاده جلوگیری کنید ، زیرا این امر می تواند به مهندسی ظریف ماشین لباسشویی آسیب برساند. هنگامی که به مقصد رسیدید ، دستگاه را با دقت پیاده کنید و آن را در موقعیت جدید چرخ دهید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۳:۳۹ توسط:زن خانه دار موضوع: نظرات (0)