اسباب کشی راحت خانه اسباب کشی راحت خانه .

اسباب کشی راحت خانه

یک راهنمایی ویژه برای نگهداری از استخرها | سری اول

عینک خود را گرفته اید. نودل فوم خود را دارید. و البته ، شما یک استخر شنای بزرگ و عالی دارید. شما آماده اید که سالها از شنا در خانه لذت ببرید ، درست است؟ پاسخ به روش شما برای نگهداری استخر بستگی دارد.

درست مثل ماشین ، کامپیوتر یا لانه مخفی پنهان شده در داخل آتشفشان زیر دریا ، استخر شنای شما نیز نیاز به نگهداری منظم دارد. به همین دلیل توسعه یک درک اساسی اساسی از موارد ضروری نگهداری استخر هزینه دارد. وقتی می دانید استخر شما چگونه کار می کند ، بهترین روش های مراقبت از آن و نحوه برنامه ریزی برای آن ، آماده خواهید بود تا تقریباً هرگونه مشکل احتمالی استخر را که به نظرتان می رسد حل کنید.

در برخی از استخرها از مه پاش ها استفاده می شود که می توانند تاثیر بسیار ویژه ای را داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از مه پاش، اینجا کلیک کنید. 

تعمیر و نگهداری خوب استخر با شناخت استخر شما آغاز می شود
قبل از اینکه بتوانید از استخر خود به درستی لذت ببرید یا از آن مراقبت کنید ، ممکن است لازم باشد تمام قسمت های استخر خود را مسواک بزنید. نیازی به گذراندن یک دوره ضمیمه یا رفتن به دکترای شناشناسی از هاروارد نیستید. اما دانستن قسمتهای اساسی استخر و عملکرد آنها به شما کمک می کند تا همه چیز روان کار کند - و حل و فصل مشکلات هنگام بروز را آسان تر می کند.

اجزای اساسی استخر شنا
مانند بسیاری از پیشرفت های عمده در خانه ، شما می توانید به همان اندازه که دوست دارید با استخر شنای خود زیبا شوید. می توانید در حالی که با بلندگوهای استخر زیر آب شنا می کنید ، گرمایش و روشنایی پیشرفته را اضافه کنید ، روکش های استخر با فناوری پیشرفته نصب کنید و حتی از موسیقی لذت ببرید. اما چه یک استخر حیاط خلوت اساسی داشته باشید یا یک واحه بزرگ زمینی به شکل الویس ، هر استخر دارای چهار جز components است که برای نگه داشتن اوقات خوب باید مراقبت منظم داشته باشند.

این شامل:

آب استخر
دیوار داخلی یا استخر استخر
سیستم فیلتر استخر
سیستم کفگیر استخر و برمی گردد
آب استخر
به نظر می رسد این کار بدون فکر است اما آب استخر شما کلید شادی پایدار استخر است. تمیز ، شفاف و متعادل نگه داشتن آن از شما و خانواده در برابر آلودگی ها و آلاینده ها محافظت می کند. همچنین به شما کمک می کند از تعمیرات سخت افزاری پرهزینه در اثر خوردگی یا تجمع مواد معدنی جلوگیری کنید و به کل استخر شما دوام بیشتری می دهد.

فضای داخلی استخر
دیواره های آستر استخر شما دائماً با آب استخر و هر آنچه وارد آن می شود در تماس هستند. تمیز نگه داشتن این سطوح و پاک بودن جلبک ها ، کپک ها و بقایای آن به تمیز و ایمن بودن استخر کمک می کند.

سیستم فیلتر استخر
قلب پمپاژ استخر شما نیز جگر آن است. خوب ، این کمی عجیب به نظر می رسد. اما به آن فکر کنید: پمپ استخر شما آب می کشد ، گردش آب شما را حفظ می کند ، مانند قلب شما با خون شما. فیلتر استخر شما درست مانند فیلترهای کبدی که پنیر شب گذشته از خون شما پاک می شود ، آلودگی و سایر آلودگی ها را از آب شما پاک می کند.

هم از شما و هم از استخر در برابر آسیب محافظت می کند. بدون یک سیستم فیلتر عملکردی ، استخر شما به زودی کلافه ای ابری ، آلوده و غیر قابل شنا خواهد شد.

بسته به تنظیمات خود ، ممکن است یک فیلتر کارتریج ، یک فیلتر شنی ، یک فیلتر دیاتومه (D.E.) داشته باشید. یا اگر سیستم آب نمک دارید ، یک کلر ساز آب شور است.

اسکیمر استخر و بازگشت
اگر فیلتر استخر شما کبد آن است ، کفگیر و بازگشت شما رگ ها و عروق آن است. اسکیمرهای شما - با یک کفگیر خالص ، ابزار تمیز کننده متصل به یک تیر تلسکوپی اشتباه گرفته نشود - برای تمیز کردن ، آب را به فیلتر می کشانند ، در حالی که بازگشت ها ، آب تمیز شده را به داخل استخر شما می رانند. و مانند رگها و رگهای شما وقتی تمیز و از انسداد پاک باشند ، بهترین عملکرد را دارند.

هیچ دو استخر یکسان نیستند و بدون شک با گذشت زمان با چالش های نگهداری استخر مخصوص استخر خود روبرو خواهید شد. اما اگر درک کاملی از این چهار جز pool استخر داشته باشید ، برای مقابله با بیشتر چالش های نگهداری از تجهیزات کافی برخوردار خواهید بود.

سه درجه نگهداری مناسب استخر
اساس مراقبت موثر از استخر بر سه مفهوم ساده اما مهم بنا شده است: گردش خون ، تمیز کردن و شیمی.

جریان
حتی اگر در دوران کودکی هرگز پا به جلسه پیشاهنگی نگذاشته اید ، احتمالاً می دانید که آب راکد و ساکن (برای گرفتن اصطلاح از دوران کودکی خود) حداکثر فشار را دارد. در استخر شما ، مانند فضای باز عالی ، آب متحرک تمیزتر ، شفاف تر و ایمن تر است. گردش مناسب استخر کلید شنای سالم و ایمن است.

استخر با گردش خون بندرت دارای مواردی مانند آب ابری یا آلودگی جلبک استخر است. برای به حداکثر رساندن گردش خون ، سیستم پمپ و فیلتر خود را روزانه روشن نگه دارید.

چه مدت باید پمپ استخر خود را کار کنید؟ در حالت ایده آل ، 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته. اما از آنجا که برای بودجه و تجهیزات همه امکان پذیر نیست ، توصیه می کنیم حداقل 10 تا 12 ساعت در روز فیلتر خود را اجرا کنید. با این کار آب چند بار برمی گردد و به ایمنی و تمیز بودن استخر کمک می کند.

عامل اصلی دیگر برای گردش خون مناسب استخر ، شستشوی مکرر فیلتر شما است. مفاهیم "floaties" را در نوشیدنی خود فراموش کنید. در این حالت ، شستشوی معکوس به معکوس کردن جریان آب از طریق فیلتر شما و انتقال آب کثیف و آلودگی های جمع شده به درگاه زباله و انتقال آنها از استخر است. اگر مطمئن نیستید که چگونه فیلتر استخر را تمیز کنید ، لازم است آن را یاد بگیرید و آن را بخشی از برنامه منظم مراقبت از استخر خود قرار دهید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۲:۴۵ توسط:زن خانه دار موضوع: نظرات (0)